Зайшов у дім – гайда мити руки. Зайшов в інтернет – те саме, не нехтуємо правилами гігієни. Інфогігієни. Звісно, «мийні» засоби тут інші, але суть незмінна – боремося з вірусами, фейками-бактеріями, хвороботворними флешмобами й тестами, очищаємо інформаційний простір від бруду із сайтів-сміттярок. Усе задля того, щоб вберегти «здоров'я» своїх гаджетів та не втратити персональні дані. Як, спитаєте, це робити? Інструктує Оксана Мороз, засновниця ініціативи «Як не стати овочем», авторка книжок-бестселерів та освітніх курсів із медіаграмотності. А оскільки, за даними U-Report, тільки 14% підлітків та молоді перевіряють інформацію, то ввімкнути "14+" мають 86% молодих людей. Хоча і тим 14% буде корисно. Запрошуємо.